utorok 1. januára 2013

Do nového roka s malou inováciou :)

Tak a je to tu! 2013... Ako som aj včera písala, nie som veľký rečník, ale do nového roka vám želám len to dobré a nech všetko ide podľa vašich predstáv :).

Dúfam, že v novom roku sa to tu riadne rozbehne (rozumej – rada by som písala viac, lebo je o čom :))) Uvidíme, ako na tom budú moje časové možnosti). 

Flowering dandelion vstupuje do nového roka s malou inováciou. K recenziám budem pridávať aj grafické hodnotenie, z čoho mám naozaj veľkú radosť. Vytvorila ich rovnako ako logo megašikovná Lucka, za čo jej naozaj veľmi ďakujem (Vytvorila ich už dávnejšie, no nešli vložiť, nakoniec sa mi ale podarilo "ošidiť" systém(:).

V rámci systému udeľujem 0 až 5 púpav, kde 5 predstavuje produkt maximálnej kvality a mojej plnej spokojnosti. Udeľujem aj polbody. Púpavka predstavuje bod v momente, keď je vyfarbená nažlto, v prípade polbodu je farebná len stonka.



Tak horsa do blogovania :).

2 komentáre: