pondelok 31. decembra 2012

Taká malá bilancia alebo TOP3 za rok 2012

Ahojte! Máme tu posledný deň roka, a preto som si aj ja trošku zabilancovala a pripravila si pre vás taký krátky príspevok o trojici obľúbených produktov, ktoré zastupujú pre mňa tri dôležité kategórie. Ide o produkty, ktoré som po prvý raz použila v roku 2012, teda také moje malé TOP3 za rok 2012.


1. čistiaci gél - Neviem ako vy, ale u mňa sú občas dni, keď skrátka na nejaké prezícne odličovanie nemám chuť, čas alebo silu :). No zlatého pravidla odlíčenia v každej situácii a v každú nočnú hodinu sa skrátka držím. Nerada sa zobúdzam s mapami pod očami a navyše moja pleť mi dá hneď pocítiť, že som sa na ňu vykašlala. Dobrý čistiaci gél je preto základ. Ak sa postará aj o dôkladné odlíšenie očí ide o zázrak.

2. maskara - Produkt, ktorý mojej tvári dodáva iskru. Nemusím si rúžovať pery, nanášať tiene, linky, lícenku či púder, maskara ale musí byť. Rozžiari oči i celú tvár a človek sa hneď cíti krajšie :). Aspoň ja určite... Ideálne je, ak riasy predĺži aj zahustí, aj keď objem hrá u mňa prím pred dĺžkou. 

3. (nočný) krém - Proces, o ktorom mi mama vravela už ako malej. Hydratácia a výživa pleti ... Aby vaša pleť bola jemná a prekypovala zdravím. 

(Ak kliknete na názov produktu, prelinkujete sa k jeho recenzii.)



Tento gél som si naozaj zamilovala. Skvelo odlíči aj oči, neštípe, nevysušuje, príjemne vonia. V podstate som sa nakoniec dostala do štádia, v rámci ktorého som si ho šetrila :). Veľmi rezal aj mojej sestre, ktorá ho používala, keď sa u nás nocovala. Pôvodne som mala v pláne pre Vianocami zájsť do Rakúska a nakúpiť si ho do zásoby a podarovať niektorým kamarátkam ako darček, ale nevyšlo to. Snáď niekedy v priebehu januára.



Táto špirála bola skvelá investícia a keby si mám teraz vybrať jednu na celý život, vyberiem si túto. Hoci má riasy primárne predĺžiť, skvele ich zahustí aj vytočí a vôbec neopadáva. Niekde som čítala, že vie rýchlo vyschnúť, no ja som sa s tým nestretla. 



Obyčajný krém z drogérie za smiešnu cenu, no pre mňa malý kúzelník. Ešte  v nedávnej minulosti som mala problém so suchšou a najmä drsnejšou pokožkou pokrytou množstvom drobných pupienkov, teraz je na tom moja pleť oveľa lepšie. Pripisujem to aj tomuto krému, vďaka ktorému je moja pleť po prebudení vždy hydratovaná a jemná. Zostáva mi asi polovica balenia a potom by som zaň rada našla adekvátnu náhradu z kategórie 25+.

Toľko pre dnešok. Nie som veľký rečník, no do nového roka vám želám čo najviac pekných dní a nech sa máte čo najkrajšie :).

Príjemné oslavy želám a ak máte chuť, do komentárov napíšte vaše TOP3 produkty 2012 podľa ľubovoľného kľúča:). 



2 komentáre:

  1. že 25+ :D
    u mna určite v top tri micelárka od biodermy, BB cream a ešte taký krémik od biodermy, ktorý je vraj na sťahovanie pórov alebo načo, ale ja ho používam ako podklad pod bb krém

    OdpovedaťOdstrániť
  2. čo ti poviem, už som v tej kategórii... Micelárku od Biodermy musím už skúsiť aj ja.

    OdpovedaťOdstrániť