piatok 28. decembra 2012

RECENZIA: baba sprchový gél a telové mlieko s kakaovým maslom


Ahojte! Dúfam, že ste vysviatkovaný a plný nových síl do ďalších dní :). Dnes som si pre vás pripravila recenziu dvoch pruduktov telovej kozmetiky maďarskej značky baba. O tejto značke som doteraz nikdy nepočula, takže som bola naozaj zvedavá. Zvedavosť ešte stúpla, keď mi kamarátka, ktorá mi tieto výrobky darovala, povedala, že telové mlieko je "malý zázrak".

Hoci sa značka kozmetiky volá baba (v preklade dieťa), nie je určená pre deti, ako by sa na prvý pohľad mohlo zdať. Ponúka základný sortiment starostlivosti o telo (sprchové gély, telové mlieka, šampóny, tekuté mydlá) a dá sa kúpiť aj na Slovensku, napríklad v tomto e-shope. Veľko devízou výrobkou je ich nízka cena, e-shop ponúka sprchový gél (400 ml) za 2,07 eura a telové mlieko (400 ml) za 2,88 eura.

1. Krémový sprchový gél s kakovým maslom


Sprchový gél ma štedrý objem 400 ml, takže vydrží dlhý čas. To sú asi všetky veľké plusy tohto produktu. Ide o absolútne obyčajný sprcháč, ktorý napriek obsahu kakaového masla a na rozdiel od kamaráta telového mlieka nijako extrémne nevonia a pokožku dokonca vysušuje. Osobne mám radšej sprchové gély so sviežejšou vôňou, ktoré mi sprchovanie obohatia o výraznú, nosu lahodiacu vôňu. O hydratačných účinkoch nehovoriac...

1,5 púpavy

2. Telové mlieko s kakovým maslom


Telové mlieko je už iná káva... V 400 ml obale, ktorý pripomína produkty značky Vaseline, je skrytý, ako moja kamarátka povedala, "malý zázrak". Telové mlieko má veľmi príjemnú konzistenciu, ani nie vodnaté, ani príliš hutné. Zaujímavosťou je, že mlieko nie je biele, ale má príjemnú svetohnedú farbu, pripomínajúcu kakao :). Mlieko sa dobre vstrebáva, pokožku krásne hydratuje, okamžite zjemní a na malý okamih na nej vytvára akoby ochrannú vrstvu. Naozaj príjemne "kakaovo" vonia, aj keď vôňa nie je úplne čistá.

5 púpav

Sprchový gél by som si sama už viac nekúpila, ale kamarátku určite poprosím, aby mi z návštevy Maďarska priniesla ďalšie telové mlieko. Za málo peňaží, veľa (dobrej) muziky :).

Poznáte produkty tejto značky? Alebo poznate inú, cenovo dostupnú, kozmetiku, ktorá u nás nie je dostupná?

Teším sa na vaše reakcie:)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára