piatok 19. októbra 2012

RECENZIA: YVES ROCHER Špirála pre dokonalý objem rias SEXY PULP



Dnes som si pre vás pripravila recenziu na ďalšiu špirálu. A ani tento raz nebudem šetriť chválou. Jedná sa o špirálu SEXY PULP od Yves Rocher.

Produkty prírodnej kozmetiky Yves Rocher mám veľmi rada. Veľmi sa mi pozdáva aj ich vernostný program, kde vám každý mesiac domov posielajú pohľadnicu so zľavou (spravidla vo výške 20 až 40 percent) a k nákupu vám pridajú aj malý milý darček (miniatúru nejakého kozmetického výrobku, hrnček či zrkadielko). Za nákup súčasne zbierate aj pečiatky na vašu vernostnú kartičku, kde po dosiahnutí určitej úrovne získavate niektorý z ponúkaných produktov.

Áno, poviete si čistý marketing, ale je skvelé kúpiť si produkt, s ktorým ste naozaj spokojná s takou veľkou zľavou. Navyše, slečny v predajniach sú vždy milé, ochotné a informované, takže vám dokážu aj dobre poradiť.

Na druhej strane mám však pocit, že niektoré z produktov sú cenovo nadhodnotené. Mnohé by som si za plnú sumu pravdepodobne nekúpila, zo 40-percentnou zľavou je to však hneď o inom :). Odrádzať vás môže aj skupina výrobkov označená tzv. Zeleným bodom, na ktroré sa tieto zľavy uplatniť nedajú.



A teraz k hlavnej téme:). Doteraz som mala skúsenosti len s pleťovou a telovou kozmetikou tejto značky, no v rámci septembrovej akcie ponúka Yves Rocher verným zákazníkom k nákupu nad 15 eur novú špirálu SEXY PULP ako darček. Po jej dekoratívke, predovšetkým však po maskarách, som už dlhšie poškuľovala, takže mi táto pozornosť spravila veľkú radosť.

Maskara sa má postarať o dokonalý objem vašich rias, ktorý má vydržať plných 12 hodín.

Špirála má podľa mňa naozaj príjemné balenie, tmavomodré so striebornými a ružovými detailami, ktoré dobre sedí do ruky. Osobitosťou je veľká, hustá kefka, ktorá je v strednej časti zúžená.

To, čo maskara sľubuje, podľa mňa aj skvelo plní. Riasy krásne oddelí, dodá im nebývalý objem, sýtu farbu a na riasach drží celý deň. Kefka sa vďaka svojmu tvaru bez problémov dostane aj do kútikov, takže sa kratším riasam v týchto častiach oka nemusíte špeciálne venovať. Rovnako vás oslobodí aj od zlepených rias či opadávajúcej farby.


Zloženie je doplnené o karnaubský vosk. Ten sa získava z jednej odrody palmy rastúcej v Brazílii a spravidla slúži na dosiahnutie lesku v rôznych podobách. Nájsť ho môžete napríklad v krémoch na topánky či v sladkostiach. V tejto maskare má na starosti zahustenie bez väčšieho zaťaženia. Neviem, ako vám, ale ja mám po nanesení maskary niekedy pocit ťažoby. Pocit ťažkých mihalníc však pri použití tejto špirály rozhodne nenastane.

Ak sa vám zdá, že som zase len megapozitívna, tu sú tie negatívne postrehy. Prvý z nich však niektoré z vás vôbec nemusia pociťovať. Vlastné kefka je o niečo kratšia ako u iných maskár, čo mne osobne nie je úplne najpríjemnejšie, no s každým ďalším použitím si na ňu stále viac a viac zvykám.


Maskara sa predáva za 13,50 eura, čo je trochu vyššia cena. Jasné, niekedy sa oplatí zainvestovať, ale rovnako ako táto maskara vám poslúži napríklad maskara od Dermacolu, o ktorej som písala tu, ktorá vás vyjde o asi 5 eur lacnejšie. Výrobok je navyše v rámci vernostného systému označený Zeleným bodom, takže si ho so zľavou nekúpite. Možno si však stačí počkať na podobnú akciu, vďaka ktorej som sa k maskare dostala aj ja.

Len kvôli kratšej kefke, na ktorú si ťažšie zvykám a vyššej cene dávam špirále 4 púpavy.

Dnes je to príspevok ako od grafomama, ale snáď k veci :)...

Čo vy a kozmetika Yves Rocher? Ako ste s ňou spokojné?

5 komentárov:

  1. ja az taka nadsena nie som. Mam ju uz dlhsie a od zaciatku sa mi zacala divne hrudkovatiet. tiez som ju kupila v nejakej vyhodnej zlave... cize, "darovanemu konovi na zuby nepozeraj" :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. to je zvláštne u mňa po hrudkách ani chýru, ani slychu...

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Priznám sa, že ako chlap som si zatiaľ len raz všimol, že malo jedno dievča zvýraznené tieto chĺpky nad okáľami. A ako chlap môžem povedať aj to, že nech si nosí na očiach kto chce čo chce, ale najdôležitejšie je mať veselé očká :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ja som s touto špirálou veeeeľmi spokojná :) moje mihalnice sa ťažko vytáčajú, s touto to ide oveľa lepšie :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. ja som velmi spokojná...žiadne hrudky

    OdpovedaťOdstrániť