piatok 21. decembra 2012

Personal: Sľub v posledný deň ľudstva

Keď som si zakladala blog, v duchu som si sľúbila, že blog nebudem zanedbávať a každý týždeň ponúknem minimálne 2 či 3 príspevky. Flowering dandelion je na svete len zopár týždňov a výpadky sú neuveriteľné, čo ma naozaj veľmi mrzí. Ale frmol spojený s novou prácou, sťahovaním, svetlo, vďaka ktorému foťák nerobí fotky, ale vytvára prečudesné zrnité kompozície, spôsobili moju stagnáciu.

Dnes má byť údajne koniec sveta... V celej redakcii sedíme len dve, takže to na malý koniec aj vyzerá :). Posledné dni sa mi v hlave vynárajú scény zo skvelého filmu Perfect sense, v ktorom ľudia postupne prichádzajú o zmysli. Nie nepreskočilo mi, len ma asi ten dátum prinútil trochu viac rozmýšľať o živote, sebe a tak podobne.Ak budete mať čas, pozrite si ho, stojí za to.

Ďalšia vec, ktorú vám môžem len a len odporúčať, je vianočné CD Katky Koščovej. Dostala som ho aj s venovaním (nie je nad super kamarátky), no určite by som si ho zadovážila aj sama. Ide o vianočnú kompiláciu 13 pesničiek, kde je aj duet s Vojtom Dykom. Je skvelé, a to netvrdím len ako skalný fanúšik. Na jej stránke si môžete vypočuť ukážky, tak smelo do toho :).

A ešte jedna vec, v tento deň "skazy" má moje malé krstňa 2 roky :). Čo znamená, že už nie je taký malý, ale stále ho ešte vnímame ako naše baby a moju Papučku :).

Idú Vianoce, tak vám želám veľa radosti a pokoja a samej sebe sľubujem, že sa ponorím do blogu, a keď vykukne slnko, nafotím, čo sa dá a blog bude opäť plný života (ako Papučka na tejto fotke).



Majte sa dobre :)

4 komentáre:

  1. Ty nie si nahodou dakde od Trnavy? Lebo toto vyzera uplne ako Kubko mojej spoluziacky z MTF :D Katky, viac mien nespominam.. Och, svet je asi vazne maly :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Som, Katka je moja sestra, svet je malý :)

      Odstrániť
    2. ajo ty si vlastne chodila s Kačenou na MTF :D som zabudla, inak by som ti povedala že je Dada jej segra

      Odstrániť
    3. No vidis Mary, tak som to zistila takto :D No srannda :D Supeeer :) Kubko je nadherny :)

      Odstrániť