nedeľa 9. decembra 2012

Tip na rýchly nákup

(web)

Ahojte! Dnes mám pre vás typ na rýchly nákup :).

Kozmetika Kallos si u nás pomaly vybudováva meno. Hoci ponúka množstvo telovej a dokonca aj dekoratívnej kozmetiky, v blogosfére sa ujali a veľa sa píše predovšetkým o ich maskách na vlasy, konkrétne variantoch LATTE a PLACENTA. Vo väčšina sa dočítate, že sú to celkom fajn masky z kategórie priemerené, ale nájdete aj vyslovene pozívne, vyslovene nadšené recenzie. Pre produkty sú typické aj veľmi veľké balenia a naozaj nízka cena (800 ml balenie masky na vlasy za 3,90 eura). 

Ja osobne som na ne celkom zvedavá a včera večer sa mi podarilo objaviť balíček produktov tejto kozmetiky na Zľavomate a ja som sa konečne odhodlala skúsiť ju. 

Balíček obsahuje:
1. Kalllos telové mlieko pre normálnu a suchú pokožku 500ml obsahuje Aloe Vera a lecitín
2. 200 ml krémový šampón, ktorý je určený tenkým a slabým vlasom, ktoré potrebujú získať objem.
3. 350 ml balzam je určený predovšetkým suchým a lámavým vlasom.
4. Kallos Placenta maska pre suché a poškodené vlasy 275ml.

O maske PLACENTA som sa blogoch dočítala, že na rozdiel o LATTE nejako extrémne nevonia, no bola rýchla nočná kúpa :).

Produkty sú vyslovene z kategórie low-cost, sada vyjde bez zľavy na 8,63 eura, so zľavou 4,30 eur, za ktorú v drogérii spravidla nekúpite ani samotnú masku.

Za poštovné som zaplatila 1,60 eura a do 21 dní by mal byť balíček doma. Je to celkom dlhá doba, ale dodávateľ sa dušuje, že to býva oveľa skôr. Tak uvidíme :).

Ak vás ponuka zaujala, máte ešte asi 15 hodín na kúpu tohto balíčka.

So svojimi dojmami sa neskôr určite podelím. Majte sa dobre :). 




2 komentáre:

  1. ja mam LATTE a je skvelá! a tie ceny za ktoré to je sú smiešne uplne...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja som teda absolútne nemasková, ale robí mi veľmi príjemné vlasy na dotyk, Latte vraj lepšie vonia.... Bela a je vôbec niečo, čo nemáš :))))

      Odstrániť