pondelok 3. decembra 2012

Koniec suchých rúk



Ahojte! Dnes by som vám rada predstavila kvarteto pomocníkov, ktoré sa starajú o hydratáciu mojich rúk. Musím povedať, že so suchými rukami som nemala problém, pokým som nezačala pracovať pre jeden zo spravodajkých webov. Za počítačom som začala tráviť naozaj dlhé hodiny a dostavil sa aj nepríjemný pocit suchých rúk.

Hoci som dovtedy hydratáciu rúk naozaj veľmi neriešila (výživa, ktorú dostávali, keď som sa natierala telovým krémom, sa mi zdala byť dostatočná), dnes sa bez krému na ruky neobídem. Odmenou sú aj na dotyk oveľa jemnejšie ruky :).

Kvarteto krémov v tomto prehľade sa mi osvedčilo, hoci krém od YR z vianočnej limitky mám relatívne krátko.

(Príspevok som mienila bohato ofotkovať, ale keďže môj foťák sa s týmto počasím naozaj nekamráti, musím (musíte) sa uspokojiť s jednou hromadnou.)

***

1. Yves Rocher Hydratačný krém na ruky Citrón-Vanilka

Balenie: 30 ml, 75 ml (tuba)
Cena: 1,90 eura, 3,80 eura

Krém je súčasťou jednej z tohtoročných vianočných limitiek kombinácia cintróna a vanilky je absolútne senzačná. Krém oceníte napríklad pri práci s pc, pretože sa neuveriteľne rýchlo vstrebáva a vás teda nijakým spôsobom neobmedzí. Hydratácia je tiež skvelá. Menej skvelá je už podľa mňa cena za praktické 30-mililitrové balenie. Ja som krém dostala ako darček za novembrový nákup, 1,90 eura mi však príde celkom dosť.

***

2. Yves Rocher Hydratačný krém na ruky s BIO arnikou

Balenie: 75 ml (tuba)
Cena: 3,80 eura

Krém má celkom intenzívnu vôňu, ktorá nemusí vyhovovať každému. Je hutnejší, mastnejší a vstrebávanie chvíľu trvá. Hydratuje však naozaj dobre a ja ho rada použímvam najmä večer, respektíve na noc. Tento krém som ešte nikdy nekupovala za plnú sumu. Často býva v akcii, respektíve naň môžete uplatniť zľavy v rámci vernostného systému, prípadne ho získať za pečiatky v rámci prvej úrovne vernostného systému.

***

 3. Nivea Výživný krém na ruky Pure & Natural

Balenie: 100 ml (tuba)
Cena: aktuálne v dm 2,89 eura

Krém je súčasťou prírodnej rady Nivea, ktorá obsahuje 95 percent ingrediencií prírodneho produktu. Je obohatený o BIO arganový olej, ktorý má napomáhať k rýchlejšej obnove buniek. Tento krém sa mi asi najviac zo všetkých osvedčil v boji so zádermi, takže sľuby výrobcu určite nejdú len tak do vetra:). Krém je primárne určený pre veľmi suchú pokožku, nádherne ju hydratuje a vytvára na nej akýsi ochranný film, takže je ideálny aj na nadchádzajúce mrazivé obdobie. Veľkým plusom v mojich očiach je krásna svieža "zelená" vôňa.

***

4. Nivea Soft Svieži hydratačný krém 

Balenie: 75 ml (tuba)
Cena: aktuálne v dm 3,15 eura

Tento krém už priestor na blogu dostal v podobe samostatného príspevku, ale v tomto prehľade nesmie chýbať. Ruky dobre hydratuje, vonia nádherne čisto a vďaka jojobovému oleju a vitamínu E vám pomôže aj v boji proti záderom.


Čo vy a krémy na ruky? Máte jasného favorita alebo vždy zvolíte iného? 

Teším sa na vaše reakcie:).


2 komentáre:

  1. nemenovany web :) nechces robit reklamu, co? :P a mam rada beautiful hands (dermacol), ale len preto, ze ma ruzovy obal, inak je obyc

    OdpovedaťOdstrániť
  2. tu spravim inokedy... ten ma mile balenie, mas pravdu :)

    OdpovedaťOdstrániť