utorok 27. novembra 2012

Zvianočnieva sa alebo tip na darček


Áno, áno, Vianoce sa blížia a mňa vianočná výzdoba a koledy s takmer štvrročným predstihom naozaj irutujú. Dnes už do Vianoc zostáva menej ako mesiac a to už pomaly aj najvyšší čas zahrať sa na ježiška, aby sme sa vyhli vianočnému frmolu.

Dnes mám pre vás jeden veľmi fajn tip. Kozmetika patrí spolu s oblečením, elektronikou, knihami a hračkami k tým najčastejším vianočným darčekom. Kozmetické tastičky možno svojim blízkym máte v pláne darovať aj vy, no namiesto tej úplne klasickej z drogérie skúste siahnuť po českej značke Manufaktura.

Na blogu už priestor mala a má ho aj dnes. Dôvodom je skvelá darčeková sada produktov z limitovanej edície GREP & VERBENA, ktorú som dostala od kamarátky.   


Jej súčasťou je sprchový gél & šampón 2 v 1 GREP & VERBENA, sypaný ovocný čaj a čajítko. Nejde teda o úplne kozmetickú sadu, ale mne svojím obsahom naozaj reže:).

Musím sa priznať, že tento voňavý sprchový gel doma už mám a aktuálne ho používam. A hoci bývam k výrobkom 2 v 1 (3 v 1 a podobne) spravidla skeptická, tento mi zatiaľ  vyhovuje aj ako sprchový gél, aj ako šampón.

V balíčku je ďalej sada na prípravu sypaného čaja, ktorý mám ja osobne veľmi rada. Z prípravy sa u mňa stal pomaly rituál a nové čajítko, ktoré skvelo vyzerá a je oveľa pevnejšie ako to, čo mám doma, určite využijem:). Čaj som zatiaľ  len ovoniavala, ale už sa naň veľmi teším, obsahuje napríklad aj pre mňa celkom netradičnú červenú repu.


Výrobky su zabalené v obrandovanom obale z pevného plastu, ktoré sa uzatvára na dva cvoky. Ozdobený je peknou bielou mašľou a nechýba ani leták, ktorý vám jednotlivé produkty bližšie predstaví. Obal je podľa mňa naozaj fajn a dá sa bez problémov použiť ako kozmetická taška na bežný deň či cesty.

Manufaktura ako taká je vlastne len výrobcom sprchového gélu 2 v 1, no aj čaj a čajítko majú český pôvod, čo sa mi naozaj páči (Škoda, že na Slovensku také čosi chýba...). Mňa tento darček veľmi potešil a myslím, že je to naozaj skvelý tip na vyčarovanie radosti v očiach vám blízkej osoby.  

Manufaktura je síce česká značka, ale expanduje aj na Slovensku. Najnovšie má pobočku v bratislavskom nákupnom centre Central a nakupovať môžete aj online. Ponuka je naozaj pestrá, mne pri písaní tohto príspevku napríklad padla do oka dosiaľ nevidená limitka s vôňou slivky:).

Čo vy a vianočné nakupovanie? A vaše skúsenosti s Manufakturou?

Teším sa vaše reakcie:)

8 komentárov:

  1. takze, aby si vedela, osveta od teba funguje, lebo som manufakturu predtym nepoznala a nakupila som minule na zaklade tvojho blogu :) Uprednostnila som ale hruska/med a vinny sprchac. Mnam

    OdpovedaťOdstrániť
  2. och, som rada, ze mas radost :) lebo, ked som to zbadala, bolo to take silno natalkovske, ze som neodolala :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :) cajik odkladam na nejaky bratislavsky dejchanek v buducnosti :)

      Odstrániť
  3. zbožňujem manufaktúru ich výrobky tak neskutočne krásne a nie umelo vždy voňajú ach, vždy mám chuť ich zjesť ;))

    http://slyfestyle.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť