štvrtok 22. novembra 2012

TAG plný 11

A je tu niečo, čo ste určite nečakali... Tagová mánia sa dostáva aj ku mne. Tagla ma Mary, a keďže som toho na blogu o sebe zatiaľ veľa neprezradila, možno vás niektorá z informácií zaujme.

Pravidlá sú nasledovné:

1. Povedz o sebe 11 zaujímavostí...
2. Odpovedz na 11 otázok od blogerky, ktorá ťa nominovala.
3. Vymysli 11 otázok pre blogerky, ktoré nominuješ ty.
4. Vyber 11 blogeriek, ktoré nominuješ (pod 200 followerov).
5. Neoznačuj tú, ktorá označila teba.

11 zaujímavostí o mne


1. Dokážem písať obomi rukami súčasne a zrkadlovo.

2. Ako malej mi nechutila väčšina zeleniny, teraz sa niektorých druhov neviem dojesť :).

3. Jedným z mojich snov je mať raz kaviareň a organizovať v nej koncerty a čítačky.

4. Doma nepijem kávu, je pre mňa vyslovene kaviarenským nápojom.

5. Čím som staršia, tým som kučeravejšia.

6. Dokážem počúvať jednu a tú istú (obľúbenú) pesničku stále dookola.

7. Mám tendenciu odkladať si každú vstupenku, pohľadnicu či festivalový katalóg, preto mám skrine plné papiera :).

8. Pri spánku v cudzom/novom prostredí musím mať pri sebe niečo, čo mi evokuje domov. Najideálnejšie deku:).

9. Som veľmi prispôsobivý človek. Niekedy až príliš....

10. Zbožňujem kuracie s ananásom.

11. Nenávidím zvuk vysávača.

11 otázok pre tagnutých ľudí


1. Čo ráno urobíš ako prvé?

Ak vstávam prirodzene, pozriem na mobil, aby som zistila presný čas, ak na budík, rýchlo ho vypínam, lebo nemám rada jeho zvuk.

2. Čo bola posledná vec, ktorú si si kúpila?

Brusnicový džús a očné tiene Quattro Chocolate od Alverde.

3. Ktoré jedlo by si nejedla, ani keby ti za to platili?

Kobylky, hmyz a podobnú háveť...

4. Keby si mala do konca života jesť iba jedno jedlo, čo by to bolo?

Ťažká voľba, asi by som si vybrala jazmínovú ryžu, ktorú by som si vždy pripravila trochu inak...

5. Akej farby sú steny v tvojej izbe/spálni?

Spálne mám teraz v podstate dve, v jednej sú steny biele a v druhej zelené.

6. Pivo alebo víno?

Jednoznačná odpoveď:). Víno.

7. Si skôr mestský alebo dedinský typ?

Som niekde na pomedzí, po piatich rokov v hlavnom meste nie je už žiadny dedinčan dedinčanom. 50:50.

8. Celebrity crush, keď si mala tak 11-12 rokov?

Lunetic :D:D:D. Keď si predstavím, tie XXLplagáty na stene, je mi ťažko, ale naozaj som ich vtedy žrala a mame som dlho vyčítala, že ma nepustila na koncert :)

9. Aké časopisy si pravidelne kupuješ?

Už v podstate žiadny, mala som predplatné ELLE, často som kupovala MIAU, teraz si vždy vyberiem niektorý zo ženských na základe momentálneho popudu. ELLE alebo EMMU pred EVOU a inými.

10. Aká je tvoja najhoršia vlastnosť?

Náladovosť.

11. Najobľúbenejšia čokoládová sladkosť?

Ťažko povedať. Čokoládu mám rada, ale nemám jasného favorita. Niečo s orieškami :).


11 otázok pre blogerky, ktoré nominuješ


1. Čím si robíš radosť?
2. Vec, ktorá ťa na sebe/svete najviac štve?
3. Vlastnosť, ktorú si na sebe ceníš?
4. Obľúbená pesnička?
5. Cestovateľský sen?
6. Must have tejto zimy?
7. Obľúbená literárna postava?
8. Ako podľa teba vyzerá ideálny deň?
9. Čoho sa bojíš?
10. Bez čoho si nevieš predstaviť svoju existenciu?
11. Koncert, ktorej kapely by si chcela zažiť?

Ďalších ľudí som sa rozhodla netagovať, môj blog je ešte stále v plienkach, ale budem rada, ak sa niekto ďalší zapojí :).


A ak ste sa dostali až sem, ponúkam vám ako malý bonus za výdrž jednu moju fotku z detstva :). Krásny deň vám želam...


1 komentár: