utorok 20. novembra 2012

STÁLICE: GOSH Štetec na nanesenie púdru



Dobré ráno! Dnes by som vám rada predstavila ďalšieho svojho veľkého obľúbenca, bez ktorého si už prakticky neviem predstaviť svoje bežné líčenie. Tentokrát ale nejde o konkrétny kozmetický produkt, ale o kozmetickú pomôcku, a to konkrétne štetec na púder od značky GOSH.

Dánska značka GOSH nie je na našom trhu žiadnym nováčikom a pôsobí u nás od roku 2004. Jej portfólio sa čím ďalej, tým viac rozrastá, okrem dekoratívnej kozmetiky a pomôcok v súčasnosti ponúka aj produkty starostlivosti o pleť, telo a vlasy či vône.

Musím priznať, že kedysi som od nej používala celkom veľa produktov, najmä na líčenie očí. S ich maskarami som v podstate nikdy nemala zlú skúsenosť a spokojná som bola aj s tieňmi. Produkty GOSH boli v minulosti dostupné aj v drogériách dm, no už niekoľko rokov ich tam nenájdete a predávajú sa v sieti parfumérií Fann, čo je možno pre mňa kameňom úrazu (zíde z očí, zíde z mysle). Moja mama je jej však verná aj naďalej a kupuje si výhradne len maskary tejto značky.


A teraz už k štetcu. Bol to jeden z mojich vianočných darčekov a už je to nejaký ten piatok, čo ho mám a som s ním maximálne spokojná.

"Veľký mäkký štetec vyrobený z prvotriednej ovčej vlny. 100% prírodných vlákien. Štetec umožňuje príjemnú a jednoduchú aplikáciu kompaktného alebo sypkého púdru." Takto znie oficiálne info od výrobcu a ja k nemu nemám čo dodať. Štetec je naozaj veľmi jemný, dobre sedí v ruke a aplikácia púdru je vďaka oblému tvaru štetín naozaj jednoduchá.

Štetec mám už dobré štyri roky a vlákna sú stále jemné a na tvári príjemné. Nedávno som napríklad cestovnú sadu štetcov od sestry (priestor na blogu dostane v najbližších týždňoch), ktorá obsahuje aj štetec na púder a rozdiel je neporovnateľný v prospech štetca od GOSH (aj keď je pravda, že nemá práve kabelkovú veľkosť).

O štetec sa snažím starať a aspoň raz za mesiac ho umývam jemným detským šampónom (viem, patrilo by sa aj častejšie...). Cena za štetec sa aktuálne pohybuje na úrovni 13 eur, čo mi nezdá byť nejaká astronomická suma vzhľadom na jeho kvalitu. Štetec sa predáva v tenkom umelohmnotnom púzdre, ktorý ho ochráni pred prachom. Takže ak hľadáte dobrý štetec na púder, smelo doňho :).

A čo vy? Aký štetec na púder používate?

6 komentárov:

  1. Já používámvelice podobný štětec, jen je od Oriflamu :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Od Oriflame som mala, resp. mam stetec na ocne tiene, ale uz si svoje odzil ... :)

      Odstrániť
  2. práve rozmýšlam nad nejakým štetcom, lebo púder zásadne nanášam tou hubkou čo je k nemu :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. vidis, ja si kupujem puder od Rimmelu a ten tu hubku nema a som uz taka zhyckana, ze by som ju uz asi ani nepouzila...

      Odstrániť
  3. Konecne som nasla recenziu na tento stetec :)) chcem ho kupit mame na vianoce, vdaka tebe mam v tom jasno ;)) ps: pozyvamta ku mne giveaway :))

    OdpovedaťOdstrániť