piatok 16. novembra 2012

A je to tu! Prvé NEW IN

Ahojte! Dnes to bude na moje pomery rýchly článok :). Ukážem vám zopár veci, ktoré mi v poslednom čase pribudli a ktoré sa skôr či neskôr na blogu aj vo forme recenzie či iného hodnotiaceho príspevku. Takže moje prvé NEW IN:).

Na hornej fotke je dvojica výrobkov, ktoré mi kamáratka priniesla z Ameriky. Áno, áno, New York Color priamo z New Yorku :). NYC je už aj u nás a dá sa kúpiť v sieti 101 drogérií, dlho som poškuľovala po ich fixe na pery, no nakoniec som odolala. Farba laku na nechty mi svojou jemnosťou veľmi pripomína kamarátku, obzvlášť zvedavá som ale na špiralú, ktorá sľubuje výrazne vytočenie. 


O maďarskej značka baba (teda dieťa) som dotez nepočula, no bola som obdarovaná sprchovým gélom a telovým mliekom tejto značky, takže sa už veľmi teším na testovanie. Oba produkty obsahujú kakaové maslo, telové mlieko po ňom aj nádherne vonia, v prípade gélu parfumácia nie je výrazná. Telové mlieko (na snímke vpravo) svojím obalom pripomína produkty od značky Vaseline. Oba majú po 400 ml, takže hor sa do testovania :).


Nedávno som tu hanila telový krém od Yves Rocher, ale túto značku mám naozaj rada a nezanevriem na ňu. Pri návšteve BA city pred pár dňami som zablúdila aj do tejto predajne a tu je výsledok môjho nakupovania (zľava): Expresný odličovač na oči s nevädzou, Hydratačný krém na ruky s výťažkom z bio arniky, Sprchový gél Granátové jablko zo Španielska a Hydratačný krém na ruky Citrón-Vanilka (hore). 

Dvojfázový odličovať má v blogosfére veľmi pozitivné referencie, takže som veľmi zvedavá, ako sadne mne. Citrónovo-vanilkový krém v 30-ml balení bol zase darček k nákupu a bude súčasťou vianočnej kolekcie. Ide o kombináciu dvoch vôní, ktoré naozaj môžem.  


Poslednou vecou, ktorú by som vám rada ukázala, sú tieto Rozjasňujúce očné tiene od značky elf. Kamoška robila objednávku a ja som nakoniec rozhodla pre tieto tiene v odtieni Butternut. Sú perleťové, pekne pigmentované a odtiene sú ideálne na denné líčenie. Uvidíme, aká bude výdrž, ide však o ďalší z výrobkov, ktorý sa v blogosfére teší celkom veľkej popularite.

A čo vy? Aká kozmetika vám pribudla v ostatnom čase?

Teším sa na vaše reakcie :)



4 komentáre:

  1. yves odlicovac najlepsi, dokonca nemal problem ani s mojou povestnou vodeodolnou spiralou max factor, ktoru janka nedobrovolne testovala tyzden :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Odpovede
    1. Je to taka veselá, farebná, cenovo veľmi dostupná značka, dám echo potom :)

      Odstrániť