utorok 13. novembra 2012

STÁLICE: Nočný a očný krém L'oréal Paris Triple Active


Ahojte! Dnes by som vám rada predstavila dvojicu krémov, ktoré pravidelne používam pred spaním. Jedná sa o nočný a očný krém od značky L'oréal Paris a oba pochádzajú z rady Triple Active.

Nie som človek, ktorý za jednotlivé produkty míňa veľké sumy a produkty hľadám predovšetkým v policiach drogérií. Na tvár som večer používala krém Nivea Soft, no postupne som sa rozhodla, že skúsim nejaký krém určený špeciálne na nočnú starostlivosť. Po chvíľke pátrania voľba padla práve na vyššie uvedený nočný krém.

V prípade tohto krému som siahla po verzii vhodnej pre všetky typy pleti, pretože som mala pocit, že bude vyhovovať mojej normálnej až zmiešanej pleti.


Krém je skrytý v peknej tmavomodrej sklenej dóze, má mierne naružovelú farbu a príjemnú, hutnejšiu, trošku mastnejšiu konzistenciu. Mne veľmi sedí aj jeho vôňa.

Krém má byť hydratačný a vyživujúci, čo sú v podstate dve najuniverzálnejšie vlastnosti, ktoré by mal mať dobrý nočný krém v mojich očiach. A obe krém zvláda na výbornú.


Tento krém používam už naozaj nejakú dobu, míňam už svoje tretie balenie a som maximálne spokojná. Ráno po prebudení pozorujem, že pleť je hydratovaná a vyzerá sviežo a oddýchnuto. Dokonca som presvedčená, že vďaka tomuto krému je pokožka moje tváre výrazne hladšia. Čo viac si môžem priať?

Balenie má objem 50 ml a cena sa v závislosti od obchodu mení, pohybuje sa v rozmedzí 3,50 až 6 eur, na akciu narazíte najskôr v Tescu, pri 30-percentnej zľave na sortiment L'oréal Paris.

***
Neskôr som siahla aj po očnom kréme z rovnakej rady. O citlivosti očného okolia sa píše veľa, a keď sa ich každá z nás dotkne, musí nám byť okamžite jasné, že pokožka očných partií je iná, oveľa jemnejšia, tenšia, spravidla suchšia a náchylnejšia k tvorbe vrások.


Tento krém nesľubuje žiadne zázraky, jeho úlohou je predovšetkým hydratácia suchého očného okolia a prevencia prvých vrások, respektíve pri pravidelnom používaní vyhladenie vrások. Osobne nemám problémy s kruhami pod očami a v podstate ani so suchým očným okolím či vráskami, používanie tohto krému beriem len ako prevenciu.

Krém má hutnejšiu konzistenciu ako jeho nočný kamarát a má sa používať nielen večer, ale aj ráno, no ja ho používam len večer. Krém má trochu zvláštnu parfumáciu, no nie je to nič vrcholne nepríjemné.

Balenie je zmenšenou verziou nočného krému len v bielom prevedení, cena sa opäť rôzni v závislosti od predajne, ja som za týchto 15 ml zaplatila 5,99 eura.


V súvislosti s nočným a očným krémom ma zaujíma jedna vec: nedávno som prekročila pomyselnú hranicu štvrťstoročnice a už nejakú chvíľku sa zamýšľam nad zmenou krému. Aj keď nemám pociť, že je to úplne potrebné a táto dvojica mi zatiaľ úplne stačí, nerada by som niečo podcenila, a preto poškuľujem po rade BIODERMA Matriciane, ktorá je určená práve pre pleť 25+ a o ktorej sa teraz píše asi všade.

Ako ste na tom vy? Aký nočný a očný krém používate? A kedy ste prešli, resp. plánujete prejsť na nočný krém, ktorý predchádza tvorbe vrások? Budem sa tešiť na vaše reakcie:)

10 komentárov:

  1. ja planujem teraz prejst vobec na nejaky nocny a ocny krem (doteraz som sa patlala stale svojim dennym), lebo vcera mi spolubyvajuca oznamila, ze mam suche ocne okolie a ci sa mi pri nose nerobi lisaj. zn. nerobi (dufam)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj vieš, po akom pôjdeš? A ty máš ešte skoro rok do tej pomyselnej hranice...

      Odstrániť
    2. absolutne neviem. ale tento ze moze byt na zmiesanu plet, hej? btw - neviem neviem, ci mam cas, teta v duty free mi minule pchala pod nos nieco proti vraskam uz pred rokom.

      Odstrániť
    3. Urcite ano... tety v takych shopoch ta asi prehovoria aj na to posledne, nie? Pamatam si, ked si mi to rozpravala ...

      Odstrániť
    4. ja by som sa rada najskor zbavila pupakov, az potom budem riesit nejake vrasky... uplny trapas (ako by joyce povedala) bude, ked budem mat aj aj... :D tak skusajte, a potom mi poradite, ked prekrocim magicku hranicu 25+ (anonym šmeri)

      Odstrániť
    5. šmeri, nespamuj tu anonymne :P založ bloga, šmerkine muffinky napríklad

      Odstrániť
    6. Śmeri, veď máš peknú pleť...

      Odstrániť
  2. Ten oční mám doma, ale ještě na něj nepřišla řada :-)

    WorldByBella

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Skús a daj vedieť, ako si s ním bola spokojná potom...

      Odstrániť
  3. Harrah's Resort Southern California - MapYRO
    777 Harrah's Rincon Way, Funner, CA 92082. Get Directions 서산 출장샵 · (760) 화성 출장안마 589-4390. Call Now · More Info. 김해 출장샵 Hours, Accepts Credit 순천 출장샵 Cards, Attire, Wi-Fi. 삼척 출장마사지 Rating: 2.9 · ‎30,955 votes

    OdpovedaťOdstrániť