piatok 9. novembra 2012

Pivom na lesk vlasov? Prečo nie


České značka Manufaktura už na tomto blogu raz priestor dostala a dnes bude v centre pozornosti opäť, a to konkrétne Regeneračný vlasový šampón s obsahom piva a obilných výťažkov.

Pivná kozmetika má lákala pomerne dlhšiu dobu, no s kúpou ma zase raz predbehla kamarátka, ktorá mi tento šampón darovala. Okrem šampóna je súčasťou rady balzam na vlasy, sprchový gél, pleťový krém, pleťová maska, balzam na pery, masážny olej, telové maslo, telové mlieko a gél po holení.

Šampón človeka zaujme určite už svojím obalom. Rovnaký majú aj iné produkty a rady od Manufaktury, no k tejto pivnej sa obzvlášť hodí. Fľaša z tvrdého plastu, uzáver aj etiketa vo vás môžu vyvolať pocit že pred vami stojí fľaša dobrého zahraničného piva. Čo ma trochu prekvapuje je skutočnosť, že na obale je viac informácií v angličtine ako v češtine.


A teraz už k samotnému šampónu. Ten má zmierňovať lámavosť vlasov, vlasy má spevňovať a rovnako sa má postarať aj o lesk vlasov. Tu výpočet sľubovaných účinkov nekončí, šampón má zároveň podporovať rast vlasov, upokojovať vlasovú pokožku a súčasne má mať ľahko tužiaci efekt.

Moje vlasy sú veľmi husté, vlnité až kučeravé a po použití niektorých šampónov majú tendenciu rýchlo sa mastiť, čoho som sa aj pri tomto produkte trochu obávala. S lámavosťou vlasov ani pomalým rastom problémy nemám, no bola som zvedavá, či im šampón dodá na lesku. A musím povedať, že vlasy boli po jeho použití naozaj lesklejšie a celkovo pôsobili naozaj zdravo. Nespozorovala som ani rýchlejšie mastenie, takže šampónu nemám čo vytknúť.


Zabudnúť ešte nesmiem na pre mňa veľmi netradičnú vôňu, nie je úplne pivová, ale presne takto horko-sladko si predstavujem vôňu chmeľu. Môjmu nosu lichotí, ale na vlasoch nie je nijako výrazne cítiť, takže sa rozhodne báť nemusíte.

Balenie má objem 265 ml, no na bohatú penu vám ho netreba veľa. Presnú sumu neviem, no vyjde vás okolo 5 eur. Ak si chcete dopriať niečo netradičné, vrelo odporúčam.

Za mňa plných 5 púpav.

Skúsili ste už pivnú kozmetiku? Ako vám sedela?

6 komentárov:

  1. Zaujímavé.. už som ho v obchode videla, ale zatiaľ som ho neskúšala :)


    PS: Rada by som teba a tvoje návštevníčky pozvala na moju Vianočnú giveaway, v ktorej môžete vyhrať krásne ručne robené pierkové náušničky :-)
    http://sueandcolours.blogspot.sk/2012/11/22-vianocna-giveaway.html

    S pozdravom Sue and colours

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak skús, mne veľmi sedí... Vďaka za pozvanie:)

      Odstrániť
  2. pravdepodobne veľmi hlúpa otázka, ale... dá sa ten šampón piť? A dá sa z neho opiť? :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Počula som už o tom, e pivo má na vlasy dobrý účinok, no zatial som ešte nič také neskúšala. Ale po tejto recenzii rada niečo také vyskúšam...

    OdpovedaťOdstrániť