utorok 6. novembra 2012

Ako ma YVES ROCHER svojím výrobkom prvý raz sklamalo


Určite to poznáte aj vy. Do obchodov sa vydáte nie pre to, že niečo potrebujete, ale skrátka len máte akútnu potrebu urobiť si radosť. Počas jedného takéhoto stavu som zablúdila do Yves Rocher. Nemala som jasnú predstavu, čo hľadám, v podstate som nič nepotrebovala. Nakoniec mi napadlo, že si kúpim nejaké telové mlieko alebo telový krém na rozmaznanie svojej pokožky, ktorých  v chladnejších dňoch asi nikdy nie je dosť. Voľba nakoniec padla na Vyživujúci telový krém 3 v 1 a ukázala sa ako absolútny krok vedľa.

Ale pekne poporiadku. Krém je určený na suchú pokožku a sľubuje tri účinky v jednom kroku. Pokožku má vyživovať, vyhladzovať a chrániť. Postarať o to sa má aj mandľovému oleju a masla z bio karité. Tieto zložky sa súčasne starajú aj o naozaj príjemnú parfumáciu. Vôňa mandle a ešte čohosi je ozaj veľmi príjemná. Krém má rovnako príjemnú krémovú konzistenciu a do pokožky sa rýchlo vstrebáva.


Dizajn sa mi rovnako ako u ostatných prípravkov od YR naozaj páči. Kombinácia bielej, oranžovej a zelenej je veľmi príjemná pre oko. Balenie má podobu klasickej tuby, čo so sebou prináša aj praktickú aplikáciu.

Zdalo by sa, že všetko je absolútne idylické a tento telový krém je skrátka božský. Opak je ale pravdou. Krém totiž absolútne nespĺňa to, čo sľubuje. Suchú pokožku má hydratovať a vyživovať, tento efekt však nenastane. Krém síce rýchlo vsiakne do pokožky, ale o vláčnej pokožke si môžete nechať len snívať. Efekt možno aj príde, no po pár okamihoch sa jednuducho vytratí...

Musím sa priznať, že som bola veľmi prekvapená. Z kozmetikou od Yves Rocher som doteraz mala v postate len tie najlepšie skúsenosti a tento krém ma na plnej čiare sklamal.



Moje pokožka je suchšia, to áno, ale rozhodne nejde o nič, s čím by si neporadilo bežne dostupné telové mlieko alebo krém. O jednom skvelom od Dove som napríklad písala tu. Krém od YR sa predáva v balení s objemom 150 ml, ktoré pri plnej cene vyjde na 8,80 eura, čo rozhodne nie je málo. Ako som písala v úvode, chcela som si spraviť radosť, namiesto toho som sa popálila. Nemôžem si pomôcť, ale k lepšiemu hodnoteniu krému nepomôže príjemná vôňa ani pekný obal. Telový krém je pre mňa absolútnym prepadákom a nedávam mu preto ani jednu púpavu.

Máte skúsenosti s týmto telovým krémom od Yves Rocher? Ktorý kozmetický produkt vás naposledy na plnej čiare sklamal? 

Teším sa na vaše reakcie...

2 komentáre:

  1. to je prekvapenie aj pre mna.. a poriadne, lebo yves ma nikdy nesklamalo. ale ked tak uvazujem, telovy krem som od nich este nemala.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mala som z tej klasickej rady a bol fajn, od tohto som cakala vela, no nedockala som sa....

      Odstrániť