streda 2. januára 2013

RECENZIA: YVES ROCHER Sprchový gél a maska s granátovým jablkom

Ahojte! Dnes som si pre vás pripravila recenziu dvoch výrobkov, ktoré okrem značky spája aj hlavná ingrediencia. Ide o sprchový gél a rozjasňujúcui masku s granátovým jablkom od Yves Rocher.


1. Sprchový gél Jardins du Monde Granátové jablko zo Španielska

Sprchový gély od Yves Rocher majú u mňa relatívne pevnú pozíciu, aj keď im v poslednom čase riadne šlapú na päty produkty od Manufaktury. Už som o nich písala napríklad tu a chváliť budem aj dnes.

Sprchová gél dobre pení, pokožku hydratuje a naozaj nádherne vonia. Vôňa je veľmi intenzívna, ako je u takýchto produktov od YR zvykom. Nie každému to vyhovuje, mne zase naopak veľmi reže, keď je sprchovanie a pokožka po ňom prevoňaná, čoho sú sprcháče z tejto rady zárukov.


Vizitka 
Značka: Yves Rocher
Rada: Jardins du monde
Názov: Sprchový gél Granátové jablko zo Španielska
Objem: 200 ml
Cena/dostupnosť: 2,30 €/ predajne Yves Rocher
Hodnotenie: 5 púpav

2. Rozjasňujúca maska s granátovým jablkom

S rozjasňujúcimi maskami som doteraz nemala skúsenosti, preto som bola veľmi zvedáva, čo takýto produkt dokáže. Na úvod musím povedať, že maska nádherne vonia, absolútne identicky ako vyššie spomínaný sprcháč. Veľmi podobná je aj konzistencia, maska je ale hutnejšia a prípomína skôr gél na vlasy. Maska je z rady 3 minúty, teda stačí ju naniesť a po troch minútach by mala byť vaša pleť viditeľne rozžiarená. Výrobca odporúča aplikovať ju 1 až 2 razy do týždňa. 

Musím sa priznať, že osobne mám radšej masky, ktoré na tvári majú určitý efekt – penia, schnú, dajú sa zlúpnuť. Túto len jednudocho nanesiete na tvár, necháte pôsobiť a následne zotriete. Po troch minútach je pleť hydratovaná a pokožka prekrvená, ale osobne nemám pociť, že by pleť bola nejako výrazne rozjasnená. Plusom je tá božská vôňa, ktorá na pokožke chvíľu vydrží.

Rovnaký účinok mal na moju pleť napríklad čistiaci gél od bebe alebo napríklad essence pure skin anti-spot 4in1 cream wash. V plnej sume vyjde maska na takmer 6 eur, a hoci jej netreba veľa, pre mňa je výsledný efekt skrátka slabý a docielim ho aj použitím svojho bežného čistiaceho gélu.



Vizitka 
Značka: Yves Rocher
Rada: 3 minúty
Názov: Rozjasňujúca maska s granátovým jablkom
Objem: 50 ml
Cena/dostupnosť: 5,90 €/ predajne Yves Rocher
Hodnotenie: 2,5 púpavy



Máte skúsenosti s touto dvojicou? A čo vy a rozjasňujúce masky? Stretli ste sa s takou, ktorá pleť naozaj viditeľne rozjasnila?

Teším sa na vaše reakcie:).

6 komentárov:

  1. Kde nakupujes YR ty? Lebo mne sa nechce kvoli tomu utekat do BA, aj ked sprchace od nich chcem vyskusat uz dlho :/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. V BA, som tu denne, myslím, že funguje aj katalógový predaj, ale nepoznám nikoho, kto by to robil. Je aj v Nitre, ak to máš bližšie...

      Odstrániť
  2. naaajs, granat je dobry, ale celkovo tie sprchace nie su ziadny zazrak...su fajn, ale ja vlatsne ani nepoznam sprchac, ktory by bol niecim vyraznym lepsi od ostatnych :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak sprcháč nemá čarovať, má ťa umyť, ja ich rozdeľujem na dve kategóri - tie, ktoré hydratujú (aspoň trochu) a tie, ktoré vôbec, sprcháče Balea sú napr. moja smrť.

      Odstrániť
    2. ja mam teraz len balea :D :D pacia sa mi obaly, som sucast konzumnej spolocnosti :D

      Odstrániť
    3. Obaly majú krásne, včera som na ne pozerala, ale ja s nimi naozaj môžem prať len ponožky...

      Odstrániť