utorok 2. októbra 2012

STÁLICE: ZIAJA Krémové sprchové mydlo POMARANČOVÉ MASLO



Dnes som pre vás plánovala recenziu maskary od Dermacolu, ale keďže vonku bolo také počasie, aké bolo a súčasné svetlo sa nekamárati s mojím foťákom, v rámci plánu B vám ponúkam príspevok o naozaj šťavnatom produkte z kategórie STÁLICE.

Poľská značka Ziaja sa v súčasnosti na blogoch objavuje naozaj často, no ani ja si neodpustím jeden príspevok, pretože tento produkt rozhodne stojí zato. Ide o krémové sprchové mydlo s vôňou Pomarančové maslo.

S týmto produktom som sa po prvý raz stretla pred asi dvomi rokmi, keď sa výrobky tejto značky objavili v bratislavskom Tescu na Kamennom námestí. Výrobok ma vtedy zaujal svojím minimalistickým dizajnom a výraznou farbou. Na polici medzi ostatnými ZIAJA produktami oranžová fľaša naozaj svietila. Veľmi príjemným prekvapením bola pre mňa po jej tvorení úžasná vôňa. Naozaj, sprchové mydlo vonia ako tie najčerstvejšie, najšťavnatejšie pomaranče, také, čo nájdete na trhu len pred Vianocami.

Gél som si kúpila a ďalší zážitok nastal v samotnej sprche. Umývanie sa v tej senzačnej vôni je skrátka pôžitkom, nehovoriac o tom, že mydlo nezostáva nič dlžné popisu z obalu, kde sľubuje „jemné premastenie a výrazné zmäkčenie pokožky“. Moja pokožka najmä na rukách je dosť suchá, a preto potrebujem sprchový gel, ktorý ju zvládne naozaj dobre hydratovať. Toto sprchové mydlo vás naozaj v tomto smere nesklame.



Dokonca si dovolím tvrdiť, že vás nemá čím sklamať. Lichotivá je totiž aj cena tohto pomarančového skvostu. Family size, a teda 500 ml kúpite štandardne za sumu 2,99 eura. Navyše produkty ZIAJA sa už predávajú aj v sieti 100 drogérií, kde môžete často naraziť na zľavu a cene 1,99 eura sa naozaj nedá nič vytknúť.

Ako malý nedostatok vnímam len veľkosť balenia. Ak sprchové mydlá poznáte, možno vám už tiež napadlo, že by bolo super, keby bolo v ponuke aj menšie balenie, napríklad ak máte v pláne niekam na pár dní cestovať a nechce sa vám brať veľké balenie. Samozrejme, problém sa dá ľahko vyriešiť, stačí si kúpiť cestovnú fľaštičku na sprchový gel, ktoré sa už dnes predávajú už kdekade.

ZIAJA na svojej internetovej stránke ponúka osem rôznych sprchových mydiel. Ja som sa na Slovensku v kamenných obchodoch stretla len so štyrmi (Pomarančové maslo, Kakaové maslo, Kozie mlieko a Prírodná oliva). Okrem Pomarančového masla som zatiaľ vyskúšala Kakaové maslo a Prírodnú olivu, a aj tie môžem vrelo odporúčať.

Čo vy a sprchové mydlá od značky ZIAJA? Ako ste s nimi spokojné?

(Viete mi niekto vysvetliť rozdiel medzi sprchovým gélom a sprchovým mydlom?)

5 púpav

6 komentárov:

  1. Ja som pred par rokmi darovala set tejto znacky maminke k narodeninam, ale bola to "prichut" kakaove maslo.. a boli sme z neho nadsene, hlavne z kremu na ruky, lebo ta vona bola naozaj neodolatelna

    OdpovedaťOdstrániť
  2. juj, škoda toho oranžového obalu :D a rozdiel medzi gelom a mydlom fakt netuším, možno trochu iná konzistencia? ktovie.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. mala som cokoladovy, ale asi by som chcela nieco sviezejsie, ale tie vone su ozaj "ozajstne"!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Pomarancove maslo je sviezost sama o sebe, rozhodno ho skus :).

      Odstrániť