nedeľa 30. septembra 2012

What is in my makeup bag? (Pevný základ)


Dnes som si pre vás pripravila príspevok o tom, ktoré kozmetické produkty tvoria základ mojej kozmetickej ťastičky. Ide o také to gro, ktoré používam na každodenné líčenie, resp. výber, ktorý by som si zo sebou vzala na krátku cestu či výlet. Na deň uprednostňujem naozaj jednoduché líčenie, takže produktov naozaj nebude veľa...

1. Rimmel Match Perfection 2 in 1 Concealer & Highlighter, odtieň Ivory



Tento korektor som si veľmi obľúbila. Používam ho na zakrytie kruhov pod očami a drobných žiliek, na čo sa mi skvelo osvedčil. Keďže ide o výrobok 2 v 1, tento malý zázrak slúži aj ako rozjasňovač, čo rovnako zvláda na výbornú. Nanášam ho predovšetkým do vnútorného kútika oka, pod obočie, na hranu nosa či stred brady, jemne vklepem a pleť je viditeľne rozjasnená. Výrobok sa predáva v dvoch odtieňoch. Ja mám ten svetlejší a mojej pleti naozaj reže. Aplikátor je naozaj jemný a praktický, občas sa mi však stane, že na jeden raz vytlačím z tuby priveľké množstvo, ktoré nedokážem spotrebovať.

cena: 4,99 eura

2. Make-up Rimmel Lasting Finish, odtieň 200 Soft Beige



S make-upmi od Rimmelu som dlhodobo veľmi spokojná. Moja pleť je zmiešaná, už dlhšie však nemám výraznejšie akné. Tento make-up je stredne krycí a jeho najväčšou výhodou je, že pleť krásne zjednotí. Mnohé moje kamarátky dokonca tvrdia, že ho na mojej tvári nevidno, čo považujem za jeho veľké plus.

Cena: 7,99 eura

3. Púder Rimmel Stay Matte, odtieň Peach Glow 



Tento púder od Rimmelu je už takpovediac stálicou. Je nemennou súčasťou kozmetickej výbavy mnohých žien a aktuálne ho používam aj ja. Moja pleť ma tendenciu lesknúť sa, čomu sa práve neteším, ale tento púder mi dokáže vždy pomôcť. Avšak v mojom prípade je nevyhnutné opätovné prepudrovanie po niekoľkých hodinách.

Cena: 4,49 eura

4. Očné tiene Miss Sporty Studio Colour Duo, odtieň Sleek-looking



Viem, čo si o Miss Sporty pravdepodobne myslíte, ale ja som s týmito tieňmi veľmi spokojná. Asi to bude aj mojimi viečkami, ktoré nie sú mastné a tiene mi na nich naozaj dobre držia. Kedysi som zbožňovala výraznejšie líčenie očí, najmä fialové a zelené tiene, dnes som na bežný deň verná jemným hnedým tieňom. Z balenia využívam predovšetkým svetlejší tieň, ktoré mi krásne rozjasní pohľad a viac mi na deň naozaj netreba.

Cena: 1,79 eura

5. Maskara Dermacol Imperial Long Lash Mascara, odtieň Black



Musím sa priznať, že maskara bola dobré desaťročie súčasťou môjho každodenného ranného ritualu, používala som ju aj vtedy, keď som líčiť v podstate nemienila. Oči sú po jej použití vďaka predĺženým mihalniciam krásne rozžiarené a v niektorých situáciach viac skrátka netreba. Pre problémy s očami som však líčenie očí na istú dobu minimalizovala, no už som sa k nej pomaly vrátila. V kozmetickej taštičke mám aktuálne okrem iných aj túto maskaru od Dermacolu a som s ňou viac ako spokojná. (V blízkej budúcnosti sa môžete tešiť aj na recenziu(:.) 

Cena: 8,81 eura

6. Balzam na pery Yves Rocher Vanilla Nourishing Lip Balm



S extrémne suchými či popraskanými perami som, našťastie, problém nikdy nemala, no pery mám rada hydratované, takže balzam na pery mám vždy po ruke (na jeseň a predovšetkým v zime tôbož). Neviem, prečo je tomu tak, ale na balzamoch na pery naozaj ulietava kvantum dievčat a žien v mojom okolí a aj ja mám pery rada natreté tenkou ochrannou vrstvou a vždy ich mám v talóne niekoľko. Tento nemá podobu tyčinky, ale je v tégliku. Mne osobne nevadí nanášať si ho prstami, hoci viem, že niektorým ľuďom podobný spôsob aplikácie prekáža. Balzam je trošku hutnejší, no krásne sa rozotiera a nádhnerne vonia, aj keď to určite nie je čistá vôňa vanilky. Balzam na perách navyše mierne farbí, no jeho farba vytvára na mojich perách veľmi príjemne vyzerajúci ružový odtieň.

Cena: okolo 3 eur

7. Rúž Catrice Ultimate Colour, odtieň 030 Ginger&Fred



Vždy som bol skôr lesková. Jedného dňa v období, kedy sa do popredia dostali červené rúže a svietili v kategórii Must have som sa ale rozhodla, že si nejaký zadovážim aj ja. A hoci sa hovorí, že červený rúž pristane každej žene, toto pravidlo ja rúcam, a teda som radšej siahla po inom odtieni. Príjemný malinovoružový odtieň s trblietkami, ktorý podľa môjho názoru na perách vyzerá naozaj pekne. Jediné, čo ma mrzí je skutočnosť, že sa odtieň už prestal vyrábať, no v ponuke sú aj teraz naozaj pekné odtiene.

Cena: 3,99 eura

Toto je naozaj len stručný zoznam a krátke predstavenie tých najväčších nevyhnutností v mojej kozmetickej tastičke. Vytvorím s ich pomocou príjemný denný make-up, ktorý je nenáročný na čas a extrémne nezaťaží ani vašu peňaženku.

Čo vy a váš make-up? Aké produkty tvoria základ vášho denného líčenia?

(Ceny produktov som prebrala z oficiálnych e-shopov daných značiek na Slovensku. V prípade Yves Rocher je cena len orientačná. Balzam na stránke chýba, no v kamennej predajni som ho pred pár dňam)


6 komentárov:

  1. Kocicko, velmi sa mi pacia fotky. vidno, ze to vsetko naozaj pouzivas :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. To nechci vediet, co vsetko si tam capem, ale naj je estee double wear make up, pupa bronzery a max factor lash effect maskara. To je ta, co ju Janka nemohla odlicit :) ibaze uz som nekupila vodeodolnu :D a najs fotos. Po takom dlhom poste by som ta mala pozvat na svoj blog alebo na giveaway :D keby som nejaku robila :P

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ty si cislo :D tesim sa na kanada-brno-stories :)

      Odstrániť
  3. no u mna je zaklad Dermacol mascara momentalne a nejaký rúž, prvý ktorý nahrabem :D a keď chcem byť akože fakt namalovaná, tak si dám BB cream, linku vo fixe od ELF a Bourjois "zdravíčka" a to je asi tak všetko..

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Pre mamičku akurát, aby z nej bola "cica". Na tú lícenku si už brúsim zuby :).

      Odstrániť