utorok 25. septembra 2012

STÁLICE: DOVE Intensive Nourishment Body Butter



Dobré ráno! Dnes by som vám opäť rada predstavila ďalší produkt, ktorý som si veľmi obľúbila, a to telový krém Dove Intensive Nourishment určený pre extrémne suchú pokožku.

Moje pokožka predovšetkým na rukách je, žiaľbohu, veľmi suchá. Najmä v prípade, ak použijem pri kúpaní sprchový gel s minimálnymi hydratačnými účinkami, čo sa mi občas podarí, pociťujem extrémnu suchosť a svrbenie. Preto potrebujem telové mlieko, ktoré pokožku hydratuje a vyživuje. Výborného pomocníka som našla práve v tomto kréme. Od Dove som vyskúšala pravdepodobne všetky u nás dostupné telové mlieka a krémy, ale tento u mňa jasne vedie.

Krém ma hutnejšiu konzistenciu, ale do pokožky sa vstrebáva veľmi rýchlo a zanecháva ju príjemne hladkú. Hydratácia je podľa mňa výborná, pocit suchých rúk u mňa akoby zázrakom mizne krátko po nanesení. Podpisuje sa pod to aj olej, ktorý je súčasťou zloženia. Pravidelným používaním krému sa dokonca stav mojej pokožky zlepšil. Krém doprevádza veľmi príjemná vôňa, nemá ďaleko od klasickej vôni Dove, ale môjmu nosu lichotí oveľa viac.



Mne absolútne vyhovuje aj balenie, z dózy si naberiem len také množstvo krému, aké potrebujem. Cena sa podobne ako pri všetkých telových v rôznych typoch predajní líši. Krém sa predáva v 250 ml balení, ktoré cena pohybuje v rozmedzí 5 až 7 eur.

Aj tento produkt mi odporučila kamarátky na odporúčanie jej sestry, ktorá má tiež problémy so suchou pokožkou. A čo vy? Aj vy dáte pri výbere kozmetiky na radu kamarátok alebo sa spoliehate len samy na seba?

5 púpav

4 komentáre: