sobota 22. septembra 2012

MALÉ VEĽKÉ RADOSTI: Moschino Funny!


Hoci sa už o lete naozaj hovorí len v minulom čísle, obdobie svojich narodením mám naozaj rada a nielen z tohto dôvodu. Pre mňa osobne je jeseň najkrajšie ročné obdobie. Samozrejme, sychravé a upršané dni niekedy aj ja znášam ťažšie, ale farbami hýriacu, rozšafnú jeseň naozaj zbožňujem.

Dnes by som vám len v krátkosti chcela predstaviť jeden svoj narodeninový darček, ktorý som dostala od sestry a jej rodiny a ktorý ma neuveriteľne potešil. I o toaletnú vodu Moschino Funny!.




Zloženie

Hlava: pomaranč, korenie, ríbezle
Srdce: jazmín, pivonka, čaj, fialka
  Základ: mach, céder, pižmo, ambra


Táto vôňa absolútne spadá do kategórie letných vôní. Spočiatku v nej výrazne dominujú citrusy, konkrétne pomaranče, no cítite aj výraznú vôňu korenia. Ako napovedá samotné zloženie, toaletná voda obsahuje aj zemité prísady ako mach či céder, čo jej dodáva na zaujímavosti. Je veselá, svieža a hravá, a hoci ide len o toaletnú vodu vydrží naozaj dlho. 

Chladnejšie počasie sa u väčšiny žien spravidla spája aj s ťažším parfumom. Musím sa priznať, že po ťažších vôňach zvyčajne siaham až v období okolo Vianoc, kde u mňa jasne vediet vanilková toaletná voda od Yves Rocher. V tieto dni ale určite siahnem po tejto mojej voňavej novinke :).

A čo vy? Aký parfum používate v týchto dňoch?

2 komentáre:

  1. Ja nemám rada citrusové vône, mojou dlhoročnou voľbou je Kate, prípadne Chanel 5 keď chcem byť za dámu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Mno my vieme, že sa práve s toutu vôňou nekamarátiš...

    OdpovedaťOdstrániť