štvrtok 20. septembra 2012

RECENZIA: bebe Young Care® quick & clean waschgel & augen make-up entferner


So značkou bebe® som sa po prvý raz stretla pred pár rokmi počas jazykového kurzu v nemeckom Regensburgu. Ide v podstate o nemeckú sestru koncernu Johnson & Johnson, ktorá je dostupná predovšetkým v nemecky hovoriacich krajinách. Značka vznikla pred viac ako 50-timi rokmi a jej pôvodný názov B. B. sa spájal s menom hereckej legendy a divy Brigitte Bardot. Keďže však vtedajšie právo neumožňovalo použitie takéhoto názvu, rozhodol sa jej zakladateľ Alfred Riese použiť namiesto veľkých písmen malé, a tak vzniklo bebe®. Značka sa spočiatku primárne orientovala na bábätká a malé deti. Produkty orientované na mladú pleť značka ponúkla v roku 1989 a o päť rokov neskôr začal sa začali predávať pod oficiálnym názvom bebe Young Care®.

Značka ponúka široký sortiment výrobkov starostlivosti o pleť aj telo ako krémy, telové mlieka, čistiace gély, ale aj dezodoranty či balzamy na pery. Produkty sú zamerané na rôzne typy mladej pleti, takže zo sortimentu by si mal vybrať každý. Cenovo je táto kozmetika určite jedna z tých najdostupnejších. Tie najdrahšie produkty vyjdú na 5 – 6 eur.

V Nemecku som vtedy bývala s veľkou shopoholičkou a milovníčkou kozmetiky, takže sme po škole často zablúdili aj do miestnej DM-ky. Nakoniec som si z tejto kozmetiky priniesla väčšie množstvo produktov a môžem povedať, že som bola nadmieru spokojná.

Počas letnej návštevy Rakúska som si chcela spraviť radosť v tamojšej drogérii. S nostalgiou som sa dívala na výrobky bebe Young Care® a nakoniec som si z ponuky vybrala výrobok označený ako novinka a to quick & clean waschgel & augen make-up entferner.

Ide o čistiaci gél, ktorý nielenže odstraňuje make-up a nečistoty, ale je špeciálne určený na odstraňovanie očného make-upu. Moje oči sú veľmi citlivé s veľkým sklonom k začervenaniu, takže som pred jeho použitím mala veľké obavy aj očakávania súčasne.

A stal sa zázrak. Gél predčil moje očakávania, po začervenaní nezostalo ani stopy, štípanie sa nedostavilo, make-up po pár rýchlych pohyboch zmizol v nenávratne a mne zostala nádherne rozžiarená a čistá pleť bez sebemenšieho pocitu pnutia.

Naozaj neviem, čo by som dodala. Ja som mala verziu určenú pre normálnu či zmiešanú pleť, ale v ponuke sú aj produkty pre ostatné typy s rovnakým účinkom.

Gél má klasické balenie ružovej farby doprevádzané sviežo pôsobiacimi bublinami. Za 150 ml som zaplatila okolo 4,50 eura a za ne získala naozaj šikovného pomocníka. Škoda, že výrobky tejto značky nie sú voľne predajné aj v našich obchodoch.

Čo vy a kozmetika bebe Young Care®? Vyskúšali ste z nej nejaký produkt? Boli ste spokojné?

5 púpav

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára