nedeľa 16. septembra 2012

STÁLICE: TONI&GUY Frizz Smoothing Curl Shampoo


V rubrike STÁLICE budem pravidelne prinášať informácie o produktoch, ktoré  som si veľmi obľúbila, vyhovujú mi a pravidelne sa k nim vraciam.

Ako prvý by som vám rada predstavila produkt, ktorý je už nejaký ten piatok pevnou súčasťou mojej starostlivosti o vlasy. Ide o šampón na suché a kučeravé vlasy TONI&GUY Frizz Smoothing Curl Schampoo. Hoci používam aj iné, tento šampón je spomedzi všetkých mojím najväčším obľúbencom.

Moje vlasy sú prirodzene vlnité až kučeravé a možno u nich pozorovať zaujímavý trend. Čím som staršia, tým sú vlasy kučeravejšie. Ako u väčšiny kučeravých vlasov, aj mne sa niekedy stávalo, že vlasy boli suché, krepovateli a pôsobili nezdravo. Tento šampón však môj problém vyriešil. Vlasy sú po jeho použití hydratované, nekrepovatejú, sú lesklé a jednotlivé vlny krásne hladké. Navyše šampón pôsobí aj antistaticky.

K tomuto produktu som sa dostala úplnou náhodou. Kamoška fotila pre jeden ženský časopis a ako pozornosť dostala balíček najrozmanitejších produktov, medzi nimi aj tento aj tento šampón. Voňal jej, a tak mi ho dala vyskúšať. V tom okamihu vzniklo puto, ktoré trvá už dobré štyri roky.


Šampón nepatrí k tým úplne najlacnejším, 250 ml vyjde na asi 10 eur, ale podľa mňa je to skvelá investícia. Má praktické dávkovanie a stačí naozaj troška, takže vám aj pri veľmi častom používaní vydrží dobré 4 mesiace. Predáva sa napríklad v parfumériách Fann a do svojho sortimentu ho už dávnejšie zaradilo aj Tesco. Najmä v Tescu sa dá naraziť na 30-percentnú zľavu, a to je už potom celkom fajn cena.

Samostatnou kapitolou je vôňa, ktorú naozaj zbožňujem. Nedokážem ju nejako presne definovať, nevonia po ovocí alebo inej veci, ktorú by som vedela slovne popísať. Je však veľmi intenzívna a naozaj príjemná. Za veľké plus považujem, že vlasy po použití šampónu voňajú (aj na druhý deň!). Viac ráz sa mi napríklad stalo, že mi priatelia povedali, že mi pekne voňajú vlasy, a aj keď sa mi niektorý z neposlušnejších prameňov dostane k tvári, cítim vôňu. Na vlasoch už však nie je natoľko intenzívna, aby sa miešala s vôňou vášho parfumu a určite vás nebude rušiť. 

Značka ponúka pre rovnaký typ vlasov aj ďalšie produkty. Nechýba kondicionér či celý rad stylingových prípravkoch. Ak však nemáte času nazvyš a rozhodnete sa kondicionér vynechať, nezúfajte. Vlasy dobre rozčešete aj v prípade, že kondicionér nepoužijete. 

Vyskúšali ste už produkty TONI&GUY? Ako ste s nimi spokojné?

5 púpav



4 komentáre:

  1. neskúšala som, už pár rokov po nich pokukujem ale zatiaľ mi to prišlo vždy moc peňázov.... Aj keď teraz asi vyskúšam:)

    OdpovedaťOdstrániť