utorok 9. októbra 2012

STÁLICE: Univerzálny krém Nivea Soft


V rubrike STÁLICE predstavujem výrobky, ktoré používam dlhodobo a som s nimi maximálne spokojná. Tento produkt som nedávno objavila aj na fotke z prvej dovolenky v Chorvátsku, čo značí, že sa u nás v domácnosti vyskytuje viac ako desať rokov a to už teda považujem za nepochybný dôkaz jeho kvalít. Ide o krém Nivea Soft.

Podľa informácií na obale ide o „vysoko účinný hydratačný krém na každodenné použitie. Ľahké zloženie s vitamínom E a jojobovým olejom pokožku hydratuje, osviežuje a chráni. Zanecháva ju hodvábne jemnú, pružnú a sviežu.“ Dôležité je podotknúť, že ide o univerzálny krém vhodný na tvár, telo aj ruky.



Tento krém u nás doma nájdete vždy. Používam ho ja, mama a obľúbil si ho aj otec. Považujem ho za akýsi update Maríny, aj keď tú by ste možno skôr prirovnali ku klasickej modrej Nivey.

Musím sa priznať, že jedno obdobie som tento krém naozaj používala na tvár, telo aj ruky súčasne. Krém je skôr mastnejší, preto je podľa mňa ideálny najmä na večer. Je však krásne ľahký, pokožka je po jeho použití skvelo hydratovaná, jemná a pôsobí sviežo. Krém ideálne plní aj funkciu telového mlieka, dokonca aj v prípade mojej suchej pokožky. A v neposlednom rade je skvelý aj ako krém na ruky.

S počítačom pracujem denne, resp. aj 12 hodín vkuse a ako krém na suché ruky je naozaj výborný. Skvelo pomáha aj pri rôznych záderoch. Ako krém na ruky ho používam aj v súčasnosti a neustále ho nosím v taške (na tvár a telo už spravidla používam iné výrobky, no i tak po ňom ešte stále rada siahnem).



Niveu Soft považujem za veľmi ideálne riešenie aj v prípade, ak niekam cestujem na kratšiu dobu. Napríklad jednu-dve noci trávim mimo domu a nechce sa mi brať veľké telové mlieko a krém na tvár. Tento krém ich skvelo zastúpi.

Krém sa predáva až v piatich rôznych baleniach: 50 ml, 75 ml, 100 ml, 200 ml, 300 ml, takže si môžete vybrať veľkosť akurát pre vás. 75 ml balenie sa dokonca predáva v tube, čo je podľa mňa ideálna veľkosť na kratšie cestovanie alebo pre prípad, že krém chcete používať ako krém na ruky. Cena sa v závislosti od veľkosti balenia mení, pohybuje sa však vo veľmi priaznivom rozmedzí od cca 2 do cca 5 eur.

5 púpav

4 komentáre:

  1. nedam nan dopustit! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Páči sa mi obal. Žiadna hromada farbičiek a ilustračných obrázkov. Krém čo vyzerá ako krém, prirodzene. Ak sa nepletiem, Nivea má na niektoré výrobky dlhodobo rovnaké obaly a nevidím dôvod na to, aby sa radikálne menili.

    Elven

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Je to ich značka, vo všeobecnosti je Nivea z môjho pohľadu výrazne minimalisticka a ich výrobky majú čisté línie...

    OdpovedaťOdstrániť