sobota 6. októbra 2012

RECENZIA: DERMACOL Imperial Long Lash Mascara



Dobré ráno! Dnes tu pre vás mám dlhšie sľubovanú recenziu, o ktorej som už niečo napísala aj v rámci príspevku What is in my makeup bag?.

Maskara predstavuje produkt, ktorý má v mojom každodennom líčení nenahraditeľnú pozíciu. Dokonca si dovolím tvrdiť, že stojí ešte pred make-upom. Hoci moja pleť nie je dokonalá, sú momenty, kedy sa bez neho zaobídem, no maskaru nevynechávam nikdy. Dobrá maskara nádherne rozžiari pohľad a tým aj celú tvár, čo je pre mňa osobne viac ako dokonale zjednotená pleť.  

Maskara je zároveň tým kozmetickým produktom, ktorý rada striedam. A hoci sa k niektorým vraciam, rada skúšam nové.

Aj keď mám produkty od Dermacolu naozaj rada, špirálu od tohto výrobcu som ešte nevyskúšala, a tak som sa rozhodla jednu si zakúpiť. Voľba nakoniec padla na Imperial Long Lash Mascara.

Ide o predlžujúcu riasenku s efektom umelých rias, ktorá má vaše riasy predĺžiť o 180 percent. Informácie na oficiálnej stránke ďalej hovoria, že maskara sa okrem dĺžky postará aj o objem a dokonalý tvar.


Moje riasy sú skôr kratšie, preto som mala aj od tejto špirály, aj vďaka prečítaným pochvalným recenziám na iných blogoch, veľké očakávania. Tie sa naplno potvrdili. Maskara riasy naozaj neuveriteľne predĺži, ale dodá im aj na objeme, skvelo ich vytočí a rozdelí. Naozaj, ani raz sa mi nestalo, že by sa riasy zlepili. Podpisuje sa pod to skvelá kefka, ktorá sa dostane doslova až ku korienkom rias a krásne ich rozdelí.

Ako veľké pozitívum vnímam skutočnosť, že sa maskara nedrobí a neopadáva. Nie je nič horšie, ako keď si v práci odbehnete na toaletu a pred zrkadlom zbadáte pod očami nánosy čiernej farby.

Maskara sa mi páči aj vizuálne, kombinácia čiernej, ružovej a bielej pôsobí sviežo a navyše jej veľkosť je absolútne ideálna a pri nanášaní skvelo sedí v ruke. Maskaru používam dobré dva mesiace a zatiaľ som sa nestretla so žiadnym vysychaním, takže na tento produkt nemôžem povedať jediné krivé slovo.

Ak teda v blízkej budúcnosti uvažujete o kúpe novej maskary, zvážte práve túto od Dermacolu. Na oficiálnej stránke sa predáva za 8,81 eura, mne sa ju podarilo zohnať v DM za asi 6 eur.

Aké sú vaše skúsenosti s maskarami od Dermacolu? Ktorá je podľa vás najlepšia?

5 púpav

8 komentárov:

  1. teraz mám jednu od Dermacolu, bola súčasťou takých tých vianočných kozmetických taštičiek spolu s ceruzkou a je v pohode, ale nič extra... má normálnu kefku, tak to bude tým... ja mám tiež radšej takýto typ kefky, preto som si teraz z avonu objednala s takouto kefkou, mali ju za nejakých 3,5€ tak som zvedavá

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Z Avonu som nic nemala, ani nepamatam, potom daj echo :).

      Odstrániť
  2. Mne Dermacol ako znacka nereze. Neviem, v čom je problem, ale robi mi doslova zle... ale mozno by som tuto skusila, lebo mam tiez kratke (ale hlavne absolutne rovne) riasy a bez kliestikov vypadaju otrasne.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ja používam z Dermacolu make-up,tiene, odličovacie mlieko a pleťovú vodu a som max. spokojná..špirálu śom si kúpila prvý krát tak osm zvedavá..či budem mať long .)

    OdpovedaťOdstrániť