štvrtok 11. októbra 2012

MALÉ VEĽKÉ RADOSTI: MAD GAB'S Moose Smooch Lip Balm



Ahojte! Dnes by som vám v rámci rubriky MALÉ VEĽKÉ RADOSTI predstavila jeden príjemný balzam na pery. Ak máte radi kozmetiku, ktorá je veselá a má svoj vlastný príbeh, obsah tejto plechovej škatuľky sa vám určite zapáči.

V rubrike som zatiaľ predstavila samé darčeky a ani v tomto prípade tomu nie je inak. Balzam mi priniesla jedna kamarátka zo svojich ciest po Kanade a Aljaške. A Spojené štáty sú v podstate jediným miestom, kde si Moose Smooch Lip Balm môžete zakúpiť.

Balzam je produktom spoločnosti s vtipným názvom Mad Gab's, za ktorou stojí Gab, ktorá sa v 1991 dostala k receptu na balzam na pery a v maminej kuchyni potom vytvorila svoj prvý vlastný kozmetický produkt aj s použitím včelieho vosku, ktorý dostala od suseda. Spočiatku svoje balzamy ponúkala priateľom, ktorí ju však čoskoro začali presviedčať, aby svoje produkty ponúkla aj do obchodov, čo sa aj stalo.


Slogan spoločnosti znie „wildly natural bodycare“ a čiastočne wildly sú aj samotné produkty. V ponuke spoločnosti nájdete okrem balzamov na pery aj lesky, telové krémy, slnečnú kozmetiku, ale dokonca aj sviečky, motívom ktorých sú okrem iných aj divoké zvery ako medveď alebo los. Ide pritom o prírodnú kozmetiku, ktorá sa snaží byť čo najšetrnejšia k životnému prostrediu. 

Ponuka balzamov je naozaj bohatá. V ponuke je vanilka, čokoláda, citrusové plody, mango či levanduľa. Veľkú časť balzamov ponúka Mad Gab's v dvoch variantoch, v podobe klasickej tyčinky alebo v plechovej škatuľke, ktorá je recyklovateľná.

Na zadnej strane balenia je tzv. „Fun Fact“, teda informácia, ktorá by mala majiteľa pobaviť. Informácia na mojej škatuľke má však skôr edukatívny charakter: Dozvedela som sa z nej totiž, že los zvládne preplávať 10 míľ bez prestávky. Šikovný to tvor:).



Môj balzam je dokonca z najpopulárnejšej rady balzamov tejto značky s losou paňou. Balzam vonia po brusniciach. Je to naozaj príjemná vôňa, ktorá mi niečo pripomína, ale neviem prísť na to, čo. Na perách je naozaj príjemný, krásne ich hydratuje, nie je lepivý a dlho vydrží. Na nadchádzajúce sychravé a v podstate aj mrazivé dni priam ideálny. Aplikácia pomocou prstov mi absolútne neprekáža, v podstate ju mám rada, možno radšej ako bežné tyčinkové balzamy.

Ak teda pri návšteve Spojených štátov narazíte na balzamy tejto značky smelo do nich. Určite neprehlúpite.


4 komentáre:

  1. no o malej Gab som nevedela :D a ani, ze tam je nejaky fun fact :D takze moj cernicovy smooch hovori: Chlapi losy stracaju parozky kazdy rok! hmmm

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vidis, moj prispevok ma teda zmysel a ocividne aj teba chce los skor vzdelavat ako pobavit (:.

      Odstrániť